Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizmafevkü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı bulunmak karınin en yaygın kullanılan dijital pazarlama kanallarının teferruatlı izahatını adida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en yıprak ve en yerinde malum dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu bağlantı noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı esasarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine irtibatlar ve beceri özetler ya da iş özetleri karşı selen karınerebilir. E-postalarınızın hoppadak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını peylemek karınin bedel yollamak kritik önem taşır. Kişiye özel karınerik ve rağbet çekici teklifler iştirakı bırakmak dair çok maslahate yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve rağbet çekici olmalıdır. Bununla bile çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir abra tasarlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en zorluklalü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Zevküsefa ve tetkik karınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın alım kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Video pazarlama bellik ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir zaviye taşı konumunda. Video pay etmek, derunğinizi daha bir araba insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment teşvik edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu rağbet çekici şekilde yollamak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, belli bir hedef kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bandajlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize ilişkindır. Facebook hala dünyanın en şanlı toplumsal medya platformudur. Twitter B2B alıcıları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile bandajlantı tasarlamak karınin harika bir alan. Her toplumsal medya platformu farklı karınerik türlerine ehil olsa da tümü bayağı videoteyp/suret odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden kesinlikle ulaştırmak istediğinizi her dönem görüş önünde bulundurun ve buna için yapılanma bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en yerinde şekilde müstefit olmak karınin dijital pazarlama taktiklerini sakır sakır uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir araba aktif kullanıcıya ehil. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle kısaca düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Ama toplumsal medyada evetğu gibi mesajlar kısaca ve öz olursa müessir hale gelir. Pazarlama ekipleri, sırf dayanıklı karıneren kısaca düşünce hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece rağbet çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, derunğiniz hedef kitlenizin lakinç ve rağbet vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme karınin bedel sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, selen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, salık bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital defa kartları gibi karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm karıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylecene, arama sonuçlarında daha yüce sıralarda ve daha sık görülür, derunğinize seyrüsefer peşışı katkısızlanır. İyi SEO akıbetları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna ilişkindır. Web derunğinizde yerinde fasılaştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir araba sözcükten oluşan ifadeler) istismar etmek SEO’nuzu daha yerinde hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme dair daha yüce akıbetlar katkısızlar. Yüce itibarlı üçüncü yüz sayfalardan organik irtibatlar ahzetmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir irtibatya gelen her tıklama karınin ödeme bünyelır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik akışlarında hayaletlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), şanlı hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve bandajlantı göstermesi karınin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk bağlantı noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla tanıtabilir. Hassaten web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nicelikını (daha bir araba tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.